234

GQ’s leading men round-up

Somebody was kind enough to round up four of dramaland’s top leading men in a spread for GQ Korea. To be more specific, the shoot features Song Seung-heon (My Princess), Jung Woo-sung (Athena), Lee Byung-heon (IRIS), AND Kwon Sang-woo (Daemul) in a veritable who’s who of eye candy icons. How sweet of GQ to line ’em up for us. Saves a girl the trouble of making multiple stops. ‘Cause you know, what’s the point in choosing when you can have all four?

Everyone’s looking sharp, although Jung Woo-sung looks a little sad, perhaps because they stuffed a tiny dog down his shirt. I…have no explanation for that. Doggie seems pretty happy about it though. Kwon Sang-woo is sporting a freshly shorn look for his new movie Pain [통증], where he plays a man who can’t feel pain, alongside Jung Ryeo-won, whose character has the opposite medical condition, making her extremely sensitive to pain, and the two fall in love. Directing is Kwak Kyung-taek, PD on the drama version of Friend, Our Legend.

The 10th anniversary March issue features fashion spreads with the actors, along with four different covers. Oh, now you’re making me choose. And you’ve gone ahead and put James Bond No. 1 (Lee Byung-heon) up against James Bond No. 2 (Jung Woo-sung), in their best James Bond tuxes! Aaaargh! Well, I say if I’m judging the book by its cover, Jung Woo-sung wins. But then, maybe Kwon Sang-woo’s a close second, from sheer velocity of eyebrow raise. Is it possible to get eyebrow whiplash?

Come to think of it, this whole photo spread is a giant Ode to the Eyebrow. So maybe Song Seung-heon has to win by default, because his individual photo (above) just says it ALL. I do love that he’s so hyper-aware of his beauty. These are my power brows. They’re to be used sparingly, when trying to emote. Oh, who’re we kidding. I whip ’em out when I’m feeling awesome…which is all the time.

Via E Daily, Asiae

RELATED POSTS

Tags: , , , ,

234

Required fields are marked *

Hotness madness! Somebody, give me a good splash of icy cold water!!!

0
13
reply

Required fields are marked *

Yeah...I won't be closing this page for as long as I'm at work today.

Productivity: 0

Libido: 1

0
5
reply

Required fields are marked *

...libido = 4

0
reply

Required fields are marked *

haha .. productivity: -1

0
reply

Required fields are marked *

sanity: -4

0
reply

Required fields are marked *

productivity: -100

0
reply

Required fields are marked *

I will be off sick...........

0
reply

Required fields are marked *

If the 4 hunks were superheroes based on these photos:
LBH- batman (dark and mysterious)
KSW- ironman (playful and flirtatious)
SSH- captain America (physical perfection down to the eyebrows)
JWS- superman (look at those laser beam eyes)
And no, I don't want to be the damsel in distress, I'm going to be the kickass sidekick, muahaha!!! Ok, back to reality now :)

0
6
reply

Required fields are marked *

LOL! He He He!

0
reply

Required fields are marked *

LOL! :)

and if they were Bond Movies gone K-Drama:

JWS - Athena Royale

SSH - On Mama's Secret Service

KSW - A Brow To Kill

LBH - The Spy Who Swooned Me

0
2
reply

Required fields are marked *

ROFL!!!

Sigh, what creativity flows from the wonderful brains of women when we behold beautiful men...

PS: If any Korean Ian Fleming wannabes and/or DC & Marvel Comics fellows get any ideas here, remember to give us due credit, kekeke :)

0
reply

Required fields are marked *

ML and bella luna! cant wait to watch those movies, hahaha!

0
reply

Required fields are marked *

i can't choose.....

0
reply

Required fields are marked *

Oh man, you got everything right!

0
reply

Required fields are marked *

this super hot hehehehe men love it

0
0
reply

Required fields are marked *

WOAH!!!! Loving it especially Song Seung-heon and Jung Woo-sung and his doggie :P

0
0
reply

Required fields are marked *

OmG they all look hot, who can possible chose between them? I'll take all four please.

And the dog hahah this is just hilarious, is this star studded scarf the new gucci bag for men to carry their chiwawa in? LOL

0
0
reply

Required fields are marked *

Thanks GirlFriday & dramabeans for picking the GQ feature update to share. Lee Byung Hun <3

0
0
reply

Required fields are marked *

OMG! the 4th finger of LBH has a RING!

0
6
reply

Required fields are marked *

OMG I so totally just saw that. I was too busy being mesmerized by his eyes.

0
reply

Required fields are marked *

hehehehehe... maybe coz it's the 'ring' finger..? just kidding! Gosh, I can't shake off the memory of his "All In' character... so hawt!

0
1
reply

Required fields are marked *

No way! Why LBH? WHY?????

0
reply

Required fields are marked *

Everyone remain calm. That is his right hand.

0
2
reply

Required fields are marked *

oh yeah. good point lol. I was so ready to argue with "It's just a Prop guys..
Can't they put all the covers together into one Special epic Fresco of a pull out Poster?!
UNF x 4..

0
1
reply

Required fields are marked *

I am not sure about Korea, but in many countries people wear their wedding rings on their right hand... hence the sense of panic...

0
reply

Required fields are marked *

This was a nice wake-up this morning!

0
1
reply

Required fields are marked *

It's like Friday's OT on a Tuesday! Starting with GF's great humor, all the way through the comments which make me laugh and laugh and laugh!

0
reply

Required fields are marked *

Song Seung-heon.. le sighhhh

0
1
reply

Required fields are marked *

Song Seung-heon is the only one who does it for me in this picture set but then I have had a thing fro him since waaay back.

0
reply

Required fields are marked *

only 3 words: LEE...BYUNG...HEON!!!!!!!!!!! arghhhhhhhhh whatta man!!!! <3<3
I'm not a fan of in Athena BUT totally hot "Daisy" & "a moment to remember"^-^

0
1
reply

Required fields are marked *

daisy and moment to remember what a movie these 2 are .... still in love with moment until now

0
reply

Required fields are marked *

I'm gonna say this again, it missed Jang Dong Gun.

0
4
reply

Required fields are marked *

plus won bin.. i would totally buy won bin and SSH.. JWS is hot too.

0
3
reply

Required fields are marked *

Totally agree, Jang Dong Gun & Won Bin...

0
reply

Required fields are marked *

ah yes Won Bin!

and I brave myself to say this, but I prefer they replace KSW with them.
Actually I want Jo In Sung and Joo Jin Mo too, but i guess their fame not as big as them. And I should not being too greedy.

0
1
reply

Required fields are marked *

jung woo sung looked like jo in sung on d cover actually

0
reply

Required fields are marked *

Nom nom nom. All hotties to me.

0
0
reply

Required fields are marked *

Prefer my men a little scruffy. However, there's something about a guy in a tux...Yes!

0
0
reply

Required fields are marked *

"I whip ‘em out when I’m feeling awesome…which is all the time"

lmao!

girlfriday, you sure know how to make a girl laugh :D

0
1
reply

Required fields are marked *

AND she's being 100% true to reality lol.

0
reply

Required fields are marked *

I`m sick and I don`t need to be nosebleeding right now..... But I just can`t help myself. Hot.

0
0
reply

Required fields are marked *

The Tuxedo cover of Song Seung-heon makes me laugh because everyone else is doing something, and he seems soooooooo.... straight-laced. HAHAHAHA. That's just too funny. I think I'm starting to get what everyone means when they say he can't act because this is hilarious. I don't know if he pulled a straight face to be funny, but the impact is there when you put him against IRIS - who looks like he's about to open a can of whoopass, Daemul - who, with a bit more ferocity, can be like "DO YOU SMELL WHAT THE ROCK IS COOKING?", and ATHENA - with his suave "I'm looking at you looking at me" look. XD

0
11
reply

Required fields are marked *

If you think about it... SSH's picture is really good acting. He's got the WTH is going on look. The epic fail pic is JWS pic with the dog. I can't tell what emotion he's trying to give out... just looks blank to me.

0
1
reply

Required fields are marked *

sorry, i thought you meant the other pics. didn't read all of your comment.

0
reply

Required fields are marked *

SSH: "Look at me! I'm. about. to. tilt. my. head..."

0
7
reply

Required fields are marked *

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!!!!!!!!!!

0
reply

Required fields are marked *

HAHAHAHAHAHAHA. Oh my goodness, the wit.

0
1
reply

Required fields are marked *

I know right? Hahaha!

0
reply

Required fields are marked *

ROFL!!!! that's genius.

0
reply

Required fields are marked *

love you.

0
reply

Required fields are marked *

There's tilting and there's SSH tilting

0
reply

Required fields are marked *

감사합니다! :)

0
reply

Required fields are marked *

He is sooooooo "I'm looking at you looking at me"

0
reply

Required fields are marked *

This is ther massacre of the female race... seriously is Korea GQ trying to kill us all?

Not that I am complaining... but hot damn all 4 of them!!!

0
0
reply

Required fields are marked *

Hotness overload!! All men, no pretty boys. Won Bin should be here too!

0
0
reply

Required fields are marked *

OMFG ....... this is some serious eye Candy..no more pretty boys..all MEN ;-) .. we are Noona no more...Wccky :-)
I am so happy !

0
4
reply

Required fields are marked *

Amen to that sister!

0
3
reply

Required fields are marked *

I am gushing ... finally i don't have a guilt feeling ! now no one can blame me to be a Cougar !

0
2
reply

Required fields are marked *

still to be blamed for coveting a married man... Kwon Sang Woo!!! *faints*

0
1
reply

Required fields are marked *

well that's questionable ..but will have a pass.. ;-)

0

OMG! My desktop screen will explode with all this supernova hotness! They all look superbly gorgeous!

0
0
reply

Required fields are marked *

Right now, I'm SSH bias and because I've always liked his nice clean cut handsome looks. He is my prince Charming.
But everyone looks great from Mischievous KSW, to Suave JWS and Daring LBH. It's a woman's dream come true.

0
0
reply

Required fields are marked *

oh dear lord...*nosebleeds*

...good morning to you too, gf ;)

0
0
reply

Required fields are marked *

Am I the only one who thinks Song Seong hun can portray less than ten facial expressions? It's like he has a standard facial expression (his eyes never change, for me) for each emotion.

0
0
reply

Required fields are marked *

prettyyyyy

0
0
reply

Required fields are marked *

OMG OMG OMG! SSH is captain of HAWTNESS! :D

0
0
reply

Required fields are marked *

All of them filmed with Kim Tae-hee in Movie and Drama.

0
0
reply

Required fields are marked *

OMFG I AM SO GETTING THE SSH COVER ONE IF I CAN FIND IT!!! AHHHHHHHHHHHHHHH HAWT!!!!

0
1
reply

Required fields are marked *

If you can't get it now, eVentually it'll be on eBay.

0
reply

Required fields are marked *

Who's the one on the bottom right? *0*

0
0
reply

Required fields are marked *

Finally I can call some one = OPPA...
Bogoshipa... Seunghun Oppa

0
0
reply

Required fields are marked *

Song Seung-heon, the king of eyebrows :P

Perhaps we overlook his acting because we're too captivated by his eyebrows when he's frowning??

0
2
reply

Required fields are marked *

That's it! He always looks so intense when he does that eyebrow furrowing thing while raising his voice that I feel like a bad dog. And once it's furrowed it doesn't unfurrow very fast even if the rest of his smooths back out.

I like him best when he's being quirky. i want more dimples and less bad dog furrows.

0
1
reply

Required fields are marked *

oops that's supposed to say " his face smoothes out"

0
reply

Required fields are marked *

This is perfect post to find on my birthday! Love it! (^_^)

0
0
reply

Required fields are marked *

i-ni-mi-ni-mi-ni-mo! :)

again! again! :D

i-ni-mi-ni-mi-ni-mo! :)

again! again! :D

i-ni-mi-ni-mi-ni-mo! :)

no matter where it lands, it's goooood! ;)

0
2
reply

Required fields are marked *

hahaha! funny crazy!

0
1
reply

Required fields are marked *

if it ain't crazy, it ain't fun! ;)

0
reply

Required fields are marked *

LOL! How can I be jealous of the dog?
I don't know which cover I would choose, I'd take all 4. Thank you so much for sharing this, I think my day's looking better :)

0
0
reply

Required fields are marked *

WHAT? Are you trying to KILL me?

This is so not fair. How come they're not living with me in a fantasy land of piggy backs and stair kisses and door confessions and car convos and why are't they fighting over me?

Fantasy off

Reality on
There's a strange smell coming out of my son's room that I have to find and remove... I think it used to be alive.

0
0
reply

Required fields are marked *

got to jung woo-sung and all i can say was...

"hala, pogi!"

0
0
reply

Required fields are marked *

i need a really cold shower, they are smoking hooooooooooot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O*
love Song Seung-heon!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(just having a heart attack!!!!) X_X

0
8
reply

Required fields are marked *

yeah... "SSH" and "shower" almost always appear together in sentences, I notice.

0
7
reply

Required fields are marked *

My preference would be:

“SSH” and "me" almost always appear together in “showers,” I wish.

If I go to heaven, and the person of power asks what I want, that'll just about do it for eternity.

0
6
reply

Required fields are marked *

LOL! figures why his name is SSH -- stands for SSH Shower Heaven

0
5
reply

Required fields are marked *

SSH = Shower Scene Hunk

0

or

Showerer So Hot

Shower Scene Heat

Shucks! So Humid!

So... Should (we) Hug?

Sweet, Sweet, Hottie!

Slayin' Swoonworthy Hunk.

Sizzlin' Steak 'n Ham

0

LOL! Ha Ha Ha Ha! He He He!

0

bella luna, hahahaha! you win!

i love the "shower scene hunk" the most :-)

"sweet, sweet, hottie" --- this will be my secret name for him.

but the "sizzlin' steak n' ham" kinda made me really really famished ;-)

0

SHUCKS! SO HUMID!!

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLL DYYYIIING LAUGHIIIIING ALLL ALOOOOOOOOOOONEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

0

what if the last photo set (GQ covers) is a "pick-your-butler-for-life" kind of situation? you'd be on it for a week and still not make a choice.

0
0
reply

Required fields are marked *

Why is my Lee Min Ho not listed?! (Rhetorical Question)

0
4
reply

Required fields are marked *

he has to wait for 10 more years. :D

0
3
reply

Required fields are marked *

LOL... so true :)

0
reply

Required fields are marked *

:D

0
reply

Required fields are marked *

ICOMOM HOLLA!

0
reply

Required fields are marked *

JWS for the WIN!!! he's smokin'!!!
and his pic on the cover???
what a tease!!!!

0
0
reply

Required fields are marked *

Korean James Bond?

Has there been a feature film or drama with a version of ultra cool tuxedoed lady-killer leading spy man?

Rain plays something like this for laughs, but I mean a non-parody.

Or, even better, which Korean actor could be a contender for being a bad guy opposite the Daniel Craig 007?

Bad guys don't have to have perfect English.

It would be feasible if one of these guys played a something to do with wanting to blow up the world Athena rip off plot villain. In a tux. With shower scenes.

0
3
reply

Required fields are marked *

"In a tux. With shower scenes."

this reminds me of penguins in the wild.

0
reply

Required fields are marked *

Does Dennis Oh's (O'Neil) performance in "Sweet Spy" count? I don't think so...

0
reply

Required fields are marked *

Quantum of Solace, korean version. wow!

Why not all 4 of them in one film? I remember they are going to have a remake of Ocean's Eleven in Korea....that would look like GQ in living color and fast-moving action :-)

0
reply

Required fields are marked *

Gorgeous men blind me

Human playgrounds for my mind

Is it recess yet?

(a haiku)

0
5
reply

Required fields are marked *

Oh yeah...and here's another little GQ gift to us...you might have already seen it but hey, why not post again?

http://soheelover.wordpress.com/2010/10/15/magazine-song-seung-heon-gq-korea-magazine-october-issue-10/#more-7729

0
4
reply

Required fields are marked *

The Face.
The Hand Towel.
Mickey Mouse has never been so ya-seul.

0
3
reply

Required fields are marked *

hahaha! Mickey mouse....

0
2
reply

Required fields are marked *

I know, I love it!
That's the photo I commented on above.

This man makes me crazy. I am so glad he's not real.

0

Merry Christmas, Happy New Year and Happy Birthday to Me! I love these presents!! ;)

0
1
reply

Required fields are marked *

And I'll gladly give the dog a break and take his/her place, right in that spot. I'll even lick JWS, too, and pant in his face while he pets me.

0
reply

Required fields are marked *

but where's hyun bin?

0
5
reply

Required fields are marked *

0
2
reply

Required fields are marked *

oh! thank you @Portia... binnie is looking quite delish there...

0
reply

Required fields are marked *

thank you so much!

0
reply

Required fields are marked *

Agree, where's Hyun Bin, I would rather have him than KSW.

I like Lee Byung-heon's picture with the ring on the 4th finger.

0
1
reply

Required fields are marked *

"Agree, where’s Hyun Bin, I would rather have him than KSW."

my point exactly.

0
reply

Required fields are marked *

I WANT THEM ALLLL!!!

0
1
reply

Required fields are marked *

GQ is so bad...making us more greedy than we already are, hahaha!

0
reply

Required fields are marked *

oh. song seung heon.. why so beautiful?! power brows LOL~!!! GAH loving him in My Princess!!! <3

0
0
reply

Required fields are marked *

Dam Hot, but i have a kick on Jung Woo-sung... yummy

0
0
reply

Required fields are marked *

This is better than starbucks!

0
1
reply

Required fields are marked *

just starbucks? :-)

0
reply

Required fields are marked *

JUNG! WOO! SUNG!

ahjusshis galore, it is.
my day, is complete.

0
0
reply

Required fields are marked *

my guy Kim ji hoon should be one them! miss him so much! however SSH is one of my 10 K actors of all time! something in his eyes that just zaps you!

0
3
reply

Required fields are marked *

Really?

0
reply

Required fields are marked *

Totally agree about his eyes. They are like pools ... and one just drowns in them ... o_O

0
1
reply

Required fields are marked *

i'm swimming! hahaha!

0
reply

Required fields are marked *

a very good marketing initiative. there are some girls who will buy all 2 or 3 if not 4. I for one, if staying in SK will buy all 4 of them =)

0
1
reply

Required fields are marked *

I ordered SSH only. :D

0
reply

Required fields are marked *

HOT MEN OF KOREAN ALERT!

0
0
reply

Required fields are marked *

Currently Airing

Prime-Time Shows This Week
Monday-Tuesday (April 6-7) Wednesday-Thursday (April 8-9) Weekend (April 10-12)