Beanie level: Errand boy

Trying to get back into subtitling with 100 Day My Prince and omg I’ve almost forgotten how cute this couple was!! I’m all giddy and screamy while subbing. Wondeukieee

5
0

Like this made me cry just now. What’s going on with meeee

5
1

Damn this sudden urge to watch APAD.

3
5

The love line is so cute too! Omg. Lee Dong-hwi, please make more awkward rom-coms!

4
1

    I’ve liked him since REPLY 1988, and he was also awkwardly lovable in RADIANT OFFICE.

    1
    0

Yooo the ghost story in Pegasus Market does not make sense at all to me. My logic won\’t accept it but I sobbed so hard watching it.

3
4

    Why not? Mi joo lost her father and all this time he was looking out for her in the afterlife.

    Pegasus Market is the one place where this is not out of the ordinary.

    3
    1

      Yeah I get that part but for the cctv to just casually get all that on film?

      1
      1

        Part of this show is the mystical and magical.

        1
        1

          Yep. I totally get it from the drama standpoint but won’t make sense in real life. That’s what I’m saying. I really enjoy the craziness this show offers.

          0
          0

Anybody has the beanies discord link? I haven\’t been interacting with the community since rabbit died so I had no idea what\’s going on. If you could link me, that would be awesome~~~

2
8

Waitttt so there are only 9 episodes so far? Ughhh I can\’t believe I\’ve caught up and now I gotta wait for a week?! Whyyyyyyyyyyyyyy

4
0

EP 8 of Pegasus Market broke me. I cried as much as I laughed. My gosh. My eyes hurt. I was bawling!!!

8
0

BWAHAHAHAHAHA they went g.o.d I cannot

9
2

    yep – now do you see why we are all so enchanted by this show?

    3
    1

      It keeps getting better! I can’t believe I’m still surprised at what they do at this point. AHAHAHAAHA. The Halloween party!

      1
      0

Me watching Pegasus Market and Bok-dong does something.

10
1

It\’s so funny how Bok-dong is trying to sabotage the market but it just keeps prospering instead. Bwahahahaahahhahahaha

8
2

I started watching Pegasus Market and I just want to say WTF ROFL

9
13

    And it only gets funnier. Enjoy!

    5
    1

      It does! The customer satisfaction scene in first ep made me laugh so hard it started hurting! That was hilarious!

      2
      0

    Welcome to the club – this show just gets better every week!
    **Satu!**

    7
    2

      LOL @ **satu**
      *finger hearts*
      *overwhelming cuteness*
      DU!

      3
      1

        I don’t know who I like the best – the president or the Baya tribe!
        Certainly the costume designer and choreographer….

        2
        0

      Du!!!

      Omg I heard it’s only 1 episode per week. How did people survive that??

      3
      1

        Well it is a wonderful show to look forward to all week. Friday night I watch it raw, then watch again Saturday afternoon.
        At some point I’ll probably watch the whole show in one sitting. But isn’t it so much fun?

        3
        1

          It is! I havent had such a good laugh in a long time. It was just pure hilarity!

          1
          2

            Yes! And it is honest throwbackmyhead laugh out loud every time. It is just. so. overthetop. silly..
            Who could not fall for this delightful show?
            unless they had no sense of humor

            0
            0

            @stpauligurl Right! It’s the kind of laugh you get from reading silly comics. Now I’m so curious about the webtoon this was based off of.

            1
            0

    Like you, I was hesitant, but I got convinced when a Beanie told me the Baya Tribe was treated with respect.
    Now, it’s my weekend happiness AND it’s been greenlit for Season 2, I hear !!!!

    *imitates one of the many weird dances on the show*

    5
    2

      The production numbers!! I cannot hahahhah

      3
      0

      Oh season 2? Could it be even vaguely as clever as this? Only if they keep the same cast and crew.

      2
      0

Wow. I can\’t remember much about the details of Chicago Typewriter and my mom keeped on asking me so I told her \”I might have to talk to my past self for this.\” I remember the feels but not the detail

7
2

Mom doesn\’t like Taemin anymore because he hurt his cat. She\’s now moved on to ghostboy coz he\’s cute. Hahahha

5
3

Thank goodness for Netflix! My mom is now watching Chicago Typewriter. She said Seol should just pick Taemin coz he\’s so much nicer than Seju. Lol I almost fell over laughing.

16
0

Going to work a zombie today as I participated in Ryeowook’s Relay Chat at 1am. Freaking worth it! He was so sweet. Stanning the right guy here.

6
0

Happy 14th Anniversary to my shining stars. I’ll love you forever!

9
1

    i’m having fun playing their songs on the SuperStar SM game app… and GOT7’s songs on the SuperStar JYP app… and there’s the BTS one…

    0
    0

Yo they’re selling Dyson pretend cordless vacuums! Pretend Dyson vacuums! Yoooo I dont know how to react to this

17
9

I thought Kim Kyung-nam would steal the show but yoooo Ryu Deok-hwan. He\’s just so good. I hated his character but I cried when he cried. Of course, Kim Dong-wook was amazing. He\’s such a cute bear!

6
2

    It is really not easy to steal a show from Ryu Deok Hwan! He was great! Not that KDW and KKN weren’t great of course!

    3
    1

      Indeed. Maybe his character arc was just more interesting and had more dynamics. They were all really good!

      1
      0

huhuhuhu I\’m done with Special Labor Inspector Mr. Jo. It was so good ;A; I\’m so sad it\’s over.

6
4

    I finished it last weekend! soooo fun!

    2
    1

      It was so satisfying to see the victims have their justice after seeing Yang In Tae going to jail. I was smiling watching them

      3
      1

        another truly satisfying (romantic) moment. Jo Jin Gab fiiiinally getting back with his awesome ex-wife, and their daughter looking happy about it.

        I must say that when our Slimy Phoenix threatened to hit Yang In Tae with an umbrella (“Kingsman style”), a part of me screamed, “But he’s an old man!!!” lol. I guess even old men need a dose of their own medicine some times, though.

        1
        1

          Yes! I like how they all got their families back together too. So happy for Jin-ah!

          Lol Yang In-tae is awful as heck, I didn’t mind that. Hahahhaha

          1
          0