Beanie level: Chaebol’s poor doppelganger

So emotional after watching Running Man! 😭 Though I’m a late bloomer, I’ll definitely stay ’til the end! I love these guys! ❤️

3
0

For the first 40 seconds of Vagabond I patiently waited for sub without even noticing that they’re actually speaking in English! 🤣 I’m so used to read subtitles! 🤣

20
5

    Lol same. I had to double check triple times that the subs were on.

    Anyways vagabond pilot episode is really good….

    3
    1

      Yes, it is! 😍 Not good for the heart though. 💔 My heart is so heavy for Hoon and Dal Geon. 😭

      2
      0

    Lol. Same here. It took me a while to register he was using english.

    Jessica’s english was great though..I didn’t need subs for her. 😂

    2
    1

      I thought it’s just me! 🤣🤣🤣 I also thought maybe because I’m watching it on low volume, but then again, I clearly understand Jessica. 🤭

      Anyways, really interesting pilot episode! 🤩

      1
      0

    Good job ROFL

    2
    0

Giving us the reveal two episodes away from the finale. Grr. And you made YWJ cry? Whaaat nooow? 🙈Someone give him a romcom. A real romcom. I miss his Marriage Not Dating Days! 😍

10
1

To commemorate my upgrade? 🤭 Hello to my fave! 😍
Animated GIF - Find & Share on GIPHY

14
2

Omg! 🤭 No longer a noble idiot! 🎉🎉🎉

19
8

Really don’t know why I’m still sticking to #LMHYS! 🤔🤭
Animated GIF - Find & Share on GIPHY

12
0

Hey beanies! 😊 Anyone who watches this gem? My new crack drama! 😍 My girl Wan Peng, is soo good in here. I almost didn’t recognize that she’s Yang Xi from When We Were Young!

#MyGirlfriendIsAnAlien

1
7

    I saw first episode…………. not sure if I’ll continue. It’s a little too crazy, heh. I also watched quite a lot of C-Drama pilot episodes that I put on hold now. The only drama I continued after seeing ep 1 was My Neighbour Can’t Sleep.

    Does it get better than ep 1? Ayan and Rumi were watching this and said despite the crazies, they ended up watching whatever is currently out. Not sure if they’re up to date though.

    2
    1

      Yeah! Hahaha. The plot is crazy as the main leads’s chemistry! 😉 @13infamyss I think you’ll love this! 🤭

      0
      0

    I’m enjoying this so far, I think I have been bewitched by wan peng, her character is adorable in this show.
    The plot makes zero sense but somehow I’m still loving it.
    Xiao xi and fang leng make a cute couple and I’m just waiting for both of them to cave in and admit their feelings for each other.

    1
    1

      Onto ep 9 and I’m thinking to stop and wait for it to be finished airing. Hahaha. Yeah, angsty episodes coming so I’ll just binge watch it! 🙈

      1
      0

    I’m happy to see Wan Peng leading a rom-com but I’m already served with Walk Into Your Memory. Might watch it later 🙂

    1
    1

      The main lead is our fave Ge from Le Coup, right? 😍 Is it good?

      1
      1

        Yes that’s him! Hmm it’s not bad but not that good either. Something in between and the relationship is moving fast. I’m scared of cliché plots because things are pretty smooth at the moment.

        0
        0

And just like that, I finished another cdrama (though I skipped a lot 🙊). Stayed til the end for Li Hongyi like how I managed to finish Master Devil Do Not Kiss Me. 🤣 Wow. It’s still fresh how they left me hanging with that ending! 😂 Thankfully, this one has a happy ending. ❤️ Aaaanddd Li Hongyi rocking his long hair! 😍😍😍

#LoveBetterThanImmortality
Animated GIF - Find & Share on GIPHY

1
6

    I am 2 episodes from the end (which I plan to go finish right now).

    The drama is very clearly low budget, cheesy and has almost no plot to it. But it was entertaining and enjoyable simply for the romance between the leads. They had great chemistry (which makes sense as they had walked off the set of Prodigy Healer as the main couple straight into this drama). And lots of kisses! 😚

    1
    1

      So true! Stayed for the great chemistry of the main leads and the kisses! 😍 I’m so intrigued about Prodigy Healer. How was it? Will you recommend? 😊

      1
      1

        I’ve actually not seen it. I have it on my to watch list though. It’s on viki. So many dramas so little time 😅

        1
        2

          I started watching the first episode and stopped midway through. I’m considering taking it up again for the fluff. It’s also on Youtube, I think.

          1
          1

          Yes. So many dramas so little time. Nowadays, I’m more into costume/period dramas. I recently finished TMOPB and I’m thinking to start Love and Destiny, but it’s not yet completely subbed. 😔

          1
          0

And that\’s how my ship sank… </3

2
6

    Sinking ships hurt the most. Dammit. The process to unbreak your heart can take a toll on you.

    Not sure whose ship sank for you, mabz but hwaiting! 👊

    3
    1

      I think its the I want to hear your song, SOng Jae RIm. I haven’t seen the recent episodes

      1
      3

        Ahhh yeah I’m not watching that one… SLS must be strong.

        0
        1

        Comment was deleted

        1
        0

        Hahaha. You got it @mayhemf! I don’t know why I keep on watching it. 🤣 I’m still intrigued.

        1
        0

Just missing this man and his eye smile! 😍
Animated GIF - Find & Share on GIPHY

18
4

You’re clearly one of the bad guys so why am I so charmed? 🤔😍😅
Animated GIF - Find & Share on GIPHY

7
0

Finished TMOPB! ❤️ Mark Chao is indeed a great actor, I must say! 👏 I have no objections regarding the main couple. Srsly. But Mo Yuan!!! I can’t believe I waited for 40+ episodes for you to wake up and be masterzoned by Bai Qian! 😂
Animated GIF - Find & Share on GIPHY

5
5

    Masterzoned omg lol 🤣

    I remember reading that people were complaining about Mark Chao was cast because he wasnt handsome enough according to them. By the end of the drama he got nothing but praise. He did a great job and Ye Hua ended up being one of my favorite romantic leads 😍 the perfect lover and father.

    1
    1

      Wait. Whaaat? Who’s not handsome? He’s very charming and I find him very handsome. His eyes!!! can act alone! ♥ And don’t get me started with those kisses… Hahaha

      1
      0

    Comment was deleted

    0
    0

    I guess I really have to thank @misspeppermimi for giving me a heads up not to get too invested in this loveline😂
    Mo Yua was Shifu zoned so bad🤣

    1
    1

      Unfortunately, I haven’t read spoilers about this that’s why I’m so invested up to the very end. Hahahaha. You know, I was hoping that they’re kinda same person. Hahaha. My poor broken shifu!

      1
      0

Forgive me for posting this! 🙈 I’m just so sad for my sinking ship! 💔
Animated GIF - Find & Share on GIPHY

5
0

Show please prove me wrong. We\’re half way done but I\’m feeling so sad for NJW! 💔

0
0

Hotel del Luna! ♥️ No words.

2
0

K. Whaaaat? No preview? #LMHYS

2
0

Yes! I know I’m in a wrong ship. 💔 I’ll get my life jacket ready! 🙈 And yes, I still believe he’s not the murderer and that he genuinely care for HYY.

7
2

    I rarely ship the second lead because the real ships are usually so clear I dont jump on, but he is quickly becoming an exception. I am almost wondering if he had a thing for her that summer while Ian had a thing for him.

    5
    1

      In my case, I’ll always fall for the second lead. That’s why I’m so used of being in a wrong ship! Hahaha.

      I have read a lot of theories that maybe Ian had a thing for him or vice versa and I’m so intrigued ‘coz I never noticed that. But it’s interesting if they’ll go to that route. They tricked us that it’s Ian and HYY though in fact it’s Ian and NJH.

      1
      0

I love the novel so much! Hope they can also adapt this into series. ❤️ #LoveTheWayYouAre

0
0

A year ago, I finished the translated novel though didn’t watch the adaptation due to not so good reviews. It’s just two days ago that I finally got the courage to start. Today I finished it and I couldn\’t be any happier with my decision. I\’m so in love with Wallace Hou! He\’s so good as Jin Yan! ❤️ #LoveMeIfYouDare

5
2

So they\’re kidnapped. Hmm, NJH? Are you the murderer or just the accomplice? 🤔

0
1

    Comment was deleted

    0
    0