Beanie level: Chaebol’s poor doppelganger

Ok, 2nd lead syndrome this early in the game is NOT gonna be good for my heart/emotions. Why’s this happening! He’s just so soft with her urgh & the words you’re my main writer have never been sexier!

5
0

#me because Yoon Do Joon is seriously giving me some swoons.

10
0

And now the other half is. I’m loving Jason (Kwak Dong Yeon’s character)

11
2

    Omg Kwak Dongyeon is here? I didn’t feel like watching but now, I want to check it out!

    3
    1

One half of the bromance is getting jelly. LOL. It’s ok baby.

11
0

Uh-huh. You keep telling yourself that darlin’.

8
0

I can\’t wait for today\’s Radio Romance episode!! I\’m very excited.:D

2
0

This scene managed to scare me last week. Only creeps sit in the dark and scare people like that lol.

5
0

Sums up Na PD and Seo Jinnie’s relationship perfectly lol.

12
0

I keep blushing, giggling, & hiding my face watching this “melo” scene. They’re adorable together. I’m all of the halbaes just enjoying what’s happening. (Seo jinnie’s dimples have never been deeper!)

11
8

    Yees, I’m still shipping them. They at least need a drama together!

    2
    1

      I know right?! Like they have such intense chemistry why are directors and writers not jumping on this opportunity?

      1
      0

    I’m still shipping them too! In drama and in real life!

    I don’t know how many times I watched that ep and everytime I do I (still) get the squeeee feels! ♥

    I wish she’d guest again in Seo Jin’s shows

    4
    1

      Not sure if you saw it, but she was a guest on 3MAD awhile ago. It was fun to see them interact there, too. So cute!

      2
      1

        Yeah I saw it 😍 But in 3MAD there weren’t that many squeal worthy moments like in GoF above. lol. So I was hoping she’d come back. Before Youn’s kitchen first aired I was a lil sad that Na PD didn’t get Ji Woo and got Yumi instead. But that was just my shipper heart..lol.

        2
        1

          I know what you mean! I liked it that the staff was making fun of him and he was just rocking this dimples smiling like a school boy with a big crush!

          2
          2

            I Know! lol. In that scene above I was like just kiss her already!!!! Hahaha. I’d probably die of too much squealing if that had happened

            2
            0

            And I love how everyone was just so chill about it, from the staff to the grandpas. It was adorable. At one point while watching I found myself chanting “kiss kiss kiss” hahaha.

            1
            0

How we Asians do networking. #theasianlife
(for real tho, introductions like this actually happen more often than you’d think)

14
0

LMAO, he’s so pretty, he even gets into face off’s with kids. Then regrets it big time.

9
2

    I don’t which scene is funniest, this one or when Ma-wang was fake-playing the piano lol

    4
    1

      For me, it was definitely Ma-wang hahaha. Because I do the exact same thing when singing. I pretend I’m some genius LOL but I’m absolutely tone deaf.

      2
      0

We’ve got a proposal on our hands Y’all. a serious question though, when did Seunggi have time to practice his come-hither stare in the army??! It makes a person feel all weird and blushy!

9
5

    lmao! I posted something about how his army duty just made him 100x more manlier than ever before. I always saw him as a cheeky, cute dongseng. And here he is doing a 180 degree turn into hot oppa category. Man I cannot handle it!

    2
    1

      Right?! He was always so cute and cheeks, and gave the occasional swoon, but the swoon in this drama is too much! (not that I mind 😀 )

      0
      0

    He had that stare down pat way before the army 😁

    2
    0

    *raises hand shyly*
    I do, Oppa. Are we married now? ^^

    [But more seriously, yup – he’s become so hot lately]

    1
    1

I will be waiting Mysterious Power!

5
0

BULLSHIT. omgsh what’s happening?! Saturday is too far awaaaay.

4
6

Even the poor celebrities in dramas aren’t safe from Dispatch smh. #ifyouknowyouknow

6
0

Reversals. Oh- Gong VS. Sun-Mi.

6
0

Angry monkey is sexyy

9
2

That darned bull has better things to do than tell the truth, like spying on you. LOL. He looks like a perverted creeper.

8
0

The sound effects are hilarious.

9
0

It was Johnathon following Sun-Mi in the grocery store, but is he the one taking her photos?

2
0