Beanie level: Candy

Does anyone realize that the plushy Ji Ho won has a cat “face”?
Cat-snail? Snail-cat?

21
1

Nam Se Hee has 50 Shades of Freed in his room, on his headboard shelf to be exact. Why am I so amused?😂😂😂😂😂
*reposting because I can finally attach pictures yass*

20
5

the man who didn’t want to treat his coworkers cakes is spending his precious money on a useless game just to get his wife a snail plushy because it’s her favorite “animal” 😍😍😍

15
0

Nam Se Hee has 50 Shades of Freed in his room, on his headboard shelf to be exact. Why am I so amused?😂😂😂😂😂
*I can\’t post if pictures/videos are attached…WHY?*

10
0

I’m weak. Goodbye world.

2
2

    I just watched this CF. And OMG, I definitely focused on the wrong thing. Like the fact that Hyung-sik is too hot there.

    1
    1

      Right, I don’t even care about the coffee anymore, it’s just him and his face and his voice.

      1
      0

The grass is green and the sky is blue,
Crazy Kang is crazy and it’s so dang true.

2
7

    Hahaha! He’s so crazy and I love him!

    Why is everyone posting this drama related pictures, GIFs and videos? Like you guys know I’m planning to re-watch it and are trying to convince me to do it right now!!

    1
    1

      Ikr, everyone’s posting pictures, videos and GIFs from the drama for days now. Then suddenly this video was recommended on Youtube…maybe JTBC got tired of me repeating SWDBS clips.
      Don’t hesitate and re-watch! I’m planning to re-watch it after Missing 9.

      1
      1

        Yes, it’s been crazy, he’s everywhere (that’s a good thing btw)! I’m planning to re-watch it this weekend. Oh god, I have so many dramas planned for this weekend, it’s going to be packed!

        1
        0

    Wendy, stop him, he’s crazy and adorable!

    0
    1

      And super extra.
      Can anyone ever stop him? He can’t even control himself hahahaha

      0
      0

    Jung Kyung Ho has taken over DB fan-walls and I am not complaining! ๐Ÿ˜€

    1
    1

      I’m not too! I was surprised to see that he is that famous in DB.

      1
      0

The first rule of a Candy Girl in a Kdrama World is to have a chaebol oppa as a boyfriend. I\’ve updated the cover photo in case oppa doesn\’t notice me.

10
7

    Clever!

    I snorted hard at the cover, and now I can’t stop laughing, haha!

    2
    1

      Awww, thanks😊!
      I see you like the same dramas as I do, I’m following!

      1
      1

        Really? Cool! Following you right back!

        Now we’re chingus ๐Ÿ™‚

        1
        0

    Hahhaha… that should bring you to his notice for sure! ๐Ÿ˜›

    1
    1

    So funny, following you ’cause you’re witty!

    2
    1

      You make me blush 😊
      Following you back because I see hot oppa on your wall, can’t resist!

      1
      0

Episode 16 made me realize that I don’t need plot or story line if it’s with these two.

4
2

    Ah yes. The scene that destroyed all my reason. I can’t with his hand gestures…and his ecstatic little jumps…and then that slip at the end lmao.

    0
    1

      I love how he can’t win against her no matter how hard he tries. HAHAHA his reactions are the best, I would pay to be in Bong Soon’s place.

      0
      0